fredag den 25. december 2015

Julegaver 2015

Jeg tænkte at jeg lige ville vise hvad jeg fik i julegave i går:


Jeg fik den her bog af min storebror og hans kæreste. Det er alle Sherlock Holmes bøgerne samlet i en stor bog. Det er en special udgave der er læder indbundet. Den er på engelsk, og er vist fra Barnes and Nobles. Den er virkelig fed! 


Jeg fik de her to bøger af mine forældre. Det er nogle klassikere med Hercule Poirot som detektiv. 
Jeg har set Døden på Nilen, så jeg ved godt hvem der er morderen, men jeg glæder mig meget til at læse dem. 


Den her fik jeg af min lillesøster. Jeg var med hende ude at købe julegaver, og pegede på den der, sådan lidt henkastet og sagde at jeg ønskede mig den. Hun skulle også købe gave til mig, så jeg ventede i 7/11 imens. Og så købte hun den! Jeg er rigtig glad for den, den er virkelig pæn. Det er bloggeren Emily Salomon der har lavet en bog, med fashion og beauty tips, opskrifter og mange andre ting. 


Jeg fik også den her af min lillesøster, den er rigtig pæn. Det er en topcoat med glimmer, og jeg har allerede taget den på.


Af min veninde fik jeg den her, nogle små runde øreringe, en scrunchie og nogle glimmersokker. Jeg har øreringene og scrunchien på, og glimmersokkerne er til vask. 


Jeg fik to af dem her, så jeg skal vist lige have byttet den ene. Men det er bare sådan nogle fine farver.


Jeg fik dem her, og tyller-sættet af Michaels moster. Tyllerne havde jeg ønsket mig, og jeg glæder mig til at lave en masse fine cupcakes. De er fra Imerco. 



Så fik jeg noget træningstøj, som jeg egentlig havde planlagt at bruge i dag, men det skete ikke lige. Jeg er tilmeldt et nytårsløb hvor jeg skal løbe 5 km, og så tror jeg at jeg skal have bukserne på. 

Jeg fik den der the nudes pallete og noget undertøj af Michael, som jeg har på. Vi gav også hinanden adventsgaver, og der fik jeg to neglelakker og to box quizzes. 

Jeg havde en rigtig god juleaften, og det håber jeg også at du havde. 
Glædelig jul herfra! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar