mandag den 6. juli 2015

Nyt: Skønhedsting



Jeg købte nogle nye skønhedsting i lørdags, for jeg var ved at løbe tør for en masse ting. Michael kommenterede at det må være dyrt at holde sig smuk. Det er det sørme også.

Jeg fik købt en ny powder fra Maybelline, og concealeren som passer til. Jeg har fået fortalt af en Matas medarbejder at powderen er vandfast, så det passer jo godt her til sommer.

Så købte jeg to ting til håret, en granatæble balsam og en argan leave-in hårkur. Balsamen dufter simpelthen så godt!
Jeg har aldrig prøvet en leave-in hårkur, så det bliver spændende at prøve.

Til sidst to mascaraer. Begge fra Rimmel. Den grønne er den der nye med agurk-et eller andet i. Den er ikke vandfast, men den blå er. Børsterne er meget forskellige, og jeg har ikke helt besluttet hvad for en jeg bedst kan lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar