søndag den 1. juni 2014

1/6-14

Jeg har fået en lejlighed! Så nu flytter jeg snart igen. Michael og jeg har boet sammen i et år nu, men vi har boet i et FDF hus. Det bliver så fedt at få sit eget sted. Det var præcis den lejlighed vi gerne ville have, som vi fik. På anden sal, med udsigt til en lille sø. Meget bedre kan det vist ikke blive.
Vi kommer også tættere på min familie. Så kan jeg bare lige smutte over til dem, i stedet for at skulle bruge tid på at komme frem og tilbage. Okey, det er kun en cykeltur på 15-20 min. Men alligevel. Så bliver der så bare langt til min bedste veninde, som også er min nabo lige nu. Men det skal vi nok finde ud af. Så langt er der alligevel heller ikke.
Jeg kan også fokusere på Youtube, for så skal jeg ikke bekymre mig om, om jeg er alene hjemme. Jeg ved godt at det er lidt mærkeligt, men jeg kan bedst lide at være helt alene når jeg skal udfolde mig kreativt.
Og snakke til et kamera.
Jeg kan næsten ikke vente!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar