lørdag den 17. maj 2014

17/5-14

I dag skulle jeg have været til konfirmation hos Michaels kusine, men jeg havde på en måde ikke så meget lyst. Hun er rigtig sød, men jeg har kun mødt hende én gang og kun lige sagt hej. Det var også rigtig langt væk. Det var lidt uoverskueligt, også fordi jeg har haft det rigtig skidt det sidste stykke tid. Så ville jeg hellere melde fra i god tid, i stedet for at stå på selve dagen og slet ikke kunne komme afsted. I perioder synes at det er rigtig svært at være et sted med så mange mennesker, og så en masse mennesker jeg ikke kender.

Så jeg tog med min mor, far og lillesøster over til min mormor. Det er kun en cykeltur væk, og det var lidt mere overskueligt. Det har været sindsygt godt vejr, så vi har har bare ligget ude i haven. Det var seriøst mega rart! Jeg elsker bare at være i min mormors have, den er så hyggelig, og nærmest isoleret fra resten af verden. Det er den ikke, men sådan føles det.

Vi har også spist en masse mad, og jeg har fået en masse rester med hjem, for min mormor er ret god til at lave for meget mad. Så er der gratis mad, wuhu!
Vi startede med at spise varm mad da vi kom ved middagstid, og så har der ellers været is, te og kage, og madder. Med mellemrum hvor vi bare har daset. Den bedste måde at tilbringe sin tid på.

Min lillesøster, Sofie, og jeg glemte dog at spille crocket! Så det må vi lige få klaret i løbet af sommeren.
Men vi har kigget på en masse gamle billeder, fra da min mormor var ung, og da min mor var en lille baby.
Min mormor, morfar og deres venner holdt hele tiden fest. Eller også så var de på cykelferie. Det ser mega hyggeligt ud. Jeg elsker at kigge på gamle billeder, især fra min familie. Jeg ville ønske at jeg kunne have været ung sammen med dem. De var også så flotte allesammen, og deres tøj var mega cool. Total 50'er og 60'er stil.

Lige nu sidder jeg og venter på Barnaby. Han kommer om 5 min. Ikke hjem til mig desværre, bare i mit fjernsyn. Eller det er nok meget godt at han ikke kommer hjem til mig egentlig..


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar