torsdag den 1. maj 2014

1/5-14

Det er den 1. Maj i dag, og det betyder Arbejdernes Internationale Kampdag. Jeg har været i fælledparken nogle gange sammen med min far, og det var jeg også i år. Ikke fordi at jeg fejrer det som en arbejder, men mere bare fordi det er hyggeligt. Det var min far, min storebror og hans kæreste, min lillesøster, min kæreste og mig der var derinde. Det var rigtig hyggeligt. Vi laver ikke så meget, andet end at sidde på et tæppe og hører lidt på talerne og musikken. Jeg kan bedre lide at være derinde med min familie, end at skulle være i en stor gruppe af unge mennesker der bare er der for at drikke. Det er ikke lige mig. Jeg må heller ikke drikke noget, for jeg får noget medicin, og man må ikke drikke hvis man tager det. Jeg har prøvet at drikke lidt, vi købte også nogle øl og noget Verdi, som jeg drak lidt af. Men kun meget lidt.
Det var lidt ærgerligt at det ikke var varmere. Nu har det været helt vildt godt vejr de sidste mange dage, og så den dag man skal være meget udenfor, så blæser det og er ikke lige så varmt.. I går fik jeg nogle sandaler og en kimono fra H&M som jeg havde bestilt, og det ville jeg selvfølgelig have på. Men da jeg kom op på stationen og ventede på toget, fortrød jeg virkelig at jeg ikke havde taget mere tøj på. Mine sandaler gav mig også gnavsår, fordi det var første gang jeg havde dem på, lort. Men de er helt vildt pæne!
Nu vil jeg slutte, for jeg er rigtig træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar