torsdag den 27. februar 2014

New in: Random #1






Jeg købte de her ting i mandags, og jeg havde egentlig planlagt at vise det i går. Men der var jeg ude at løbe! Jeg føler mig ret sej. Jeg lavede også andre ting, så jeg fik slet ikke tid til at vise det..
Men det har jeg så nu :-) Muggi og jeg kan godt lide at spise æg, også kogte æg. Indtil videre har vi brugt snapseglas, for vi havde ikke nogen æggebægre. Jeg elsker Hoptimist, jeg har en lille rød en i forvejen. Så da vi var i Imerco og så dem her, ja så blev vi altså nødt til at købe dem.
Vi har ikke prøvet dem endnu, for vores fyr har været i stykker, og vi troede begge to at man så ikke kan bruge opvaskemaskinen. Det kan man godt .. jaja. Men jeg glæder mig til at prøve dem. Vores fyr er også blevet repareret. Yay! Yay for at kunne gå i bad igen, yay for ikke at pissefryse hele tiden. Der var seriøst koldere indenfor end udenfor. Pløh siger jeg bare.
Hårfavningen har længe gerne villet prøve. Jeg kunne godt tænke mig det der ombre look, og jeg havde egentlig tænkt mig at gå til frisøren, men da jeg så den her tænkte jeg at det var meant to be. Min mor har farvet sit hår, så hun kan hjælpe mig. Jeg glæder mig til at vise resultatet :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar