lørdag den 21. december 2013

Trææt..

Jeg er så træt lige nu! Jeg kom først i seng ved 4 tiden i nat. Jeg er bare så dårlig til at have en "normal" døgnrytme. Det gør det heller ikke bedre at det er juleferie. Så kan man ligesom være meeget længe oppe. Det er jeg så også. Så stod jeg op ve 11 tiden, fordi jeg skulle tisse så meget. Min blære er et bedre vækkeur end min mobil. Jeg blev også nødt til at stå nogenlunde tidligt op, for jeg vil gerne kunne sove om aftenen. Jeg hader når jeg ligger og vender og drejer mig, og slet ikke kan falde i søvn. Så var der også det at jeg lige manglede nogen julegaver. Hold da helt op, hvor var der mange mennesker! Jeg følte mig meget som en zombie, helt træt og udkørt, mens jeg blev skubbet rundt. Hvis det ikke havde været for alt det tøj jeg havde på, havde jeg sikkert også lignet en. Men nu er jeg endelig færdig med at købe julegaver, og jeg har fået købt pakkelegs gaver, til den julefrokost min familie plejer at holde. Uhh, jeg glæder mig til jul! Ikke lige så meget som da jeg var barn, dog. Der fik jeg altid ondt i maven op til jul og min fødselsdag fordi jeg glædede mig så meget. Det gør jeg heldigvis ikke mere, nu glæder jeg mig bare på sådan en normal voksen måde. Nu rabler jeg bare løs om alt muligt.. Jeg sidder og venter på et program der loader, og så tænkte jeg at jeg lige ville skrive et indlæg, om min zombie dag. Glædelig juleferie, det håber jeg da at I har fået. Glædelig julegaveshopping også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar