onsdag den 18. december 2013

Tips til eksamen










Først er her lige nogle billeder af de tegninger som jeg havde med til min eksamen. Jeg tror lidt at det er en af grundene til at jeg fik 12. Måske. Læreren og censoren kunne i hvert fald se at jeg havde brugt tid på det. Det var også rart at min kære ven havde været inde lige før mig. Så kunne han lige sige hvordan det var, og at de mest spurgte ind til ens eget emne. Jeg prøvede også at smile. Man skal også huske at sige meget selv, jeg afbrød faktisk læreren flere gange. Min kære ven fik 10, og det var blandt andet fordi han ikke snakkede så højt, og de skulle spørge om tingene. Han kunne godt stoffet, han er så sej. Jeg synes det er åndsvagt at selv om man kan pensum, så fordi læreren skal spørge i stedet for at man selv siger det, så får man lavere karakterer. 
Til sidst skal man huske at læreren og censoren ikke vil pine en, men hjælpe en. De vil jo gerne have at det går godt. Jeg var helt vildt nervøs inden, og det er helt normalt. Selvom det ikke var så slemt, er jeg rigtig glad for at det er overstået. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar