tirsdag den 17. december 2013

Nu kan jeg klare alt!

Jeg har lige været til eksamen i dag. Det var i naturvidenskab, og det gik godt, jeg fik 12! Jeg kunne slet ikke tro det. Da min lærer sagde det, var jeg bare sådan "Aj, er det rigtigt!?". Det er altid den første kommentar jeg giver, hvis der er sket noget godt. Jeg føler mig lidt som en tosse. Selvfølgelig er det rigtig, læreren siger det jo nok ikke for sjov. Jeg havde bare slet ikke forventet det. Jeg havde nærmere forventet et 7 tal. Især fordi jeg kom til at sige noget forkert. Det var omkring unit, altså hvordan man vejer atomer. Men det var åbenbart okey, for jeg kendte mit emne rigtig godt. Vi havde selv valgt emne, som vi skulle fremlægge om i 10 min. Jeg havde valgt Verdensbilleder. Bagefter skulle man så snakke med læreren og censoren, så de kunne hører hvor god man var til de andre emner. Jeg havde lavet nogle fine tegninger og taget med. Jeg viser dem i morgen. Min kæreste var op lige før mig, og han fik 10! Vi er så seje! Jeg er bare så glad, for jeg var så nervøs og jeg har sovet virkelig dårligt i nat. Så nu kan jeg holde juleferie med god samvittighed. Nu vil jeg tage til København og fejre det med sushi, og i morgen kommer billeder af tegningerne, og nogle tips til eksamen, direkte fra en pro ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar