lørdag den 12. oktober 2013

Rambling

Jeg havde lyst til bare at skrive et indlæg, uden billeder og uden nogen speciel handling.
Det er så lang tid siden at jeg har blogget, og det er på grund af mange ting.
Helt ærligt, så er en af grundende, at jeg har mistet modet. Der er så mange blogge, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil skrive om. Et godt udgangspunkt er selvfølgelig noget man interessere sig for. Jeg interessere mig for mode, bøger og film, men især moden synes jeg er svært at skrive om. Mest på grund af at jeg gerne vil skille mig ud, men jeg føler ikke rigtig at min stil er god nok i forhold til alle andre modebloggeres.
Det sidste lange stykke tid har jeg ikke følt at jeg har været god nok til noget, på grund af alle medierne. Såsom Instagram eller blogge. Der er en eller anden opfattelse af hvordan man skal se ud, og hvordan ens liv skal være. Sådan er jeg ikke. Jeg har ikke brug for at være til fest/arrangementer hver weekend, og være sammen med veninder hele tiden. Mit liv passer heller ikke til høje hæle.
Det her er godt nok blevet meget personligt. Men pointen er nok, at jeg vil prøve at skrive om det jeg har lyst til, og være sådan som jeg er. Jeg er også blevet meget bedre til at være ligeglad, men jeg kan sagtens blive bedre.
Hvis du har læst det her indlæg, håber jeg at du kan bruge det til noget. Det kom alligevel til at handle om noget specifikt :-)
Laura     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar