onsdag den 16. oktober 2013

At savne

Min kæreste og jeg har snart været kærester i halvandet år. Vi har boet sammen i ca. 6 måneder.
Så han er efterhånden blevet en rigtig stor del af mit liv. For et år siden flyttede han meget tæt på hvor jeg boede, indtil da havde vi 2-3 timers kørsel imellem hinanden. Der var jeg mere vant til at savne ham, for der kunne gå op til to uger mellem vi så hinanden. Nu er han så taget på et kursus i Jylland her i efterårsferien, og jeg savner slet ikke at savne ham! Min lillesøster er også med, men jeg er blevet for gammel.. Jeg ville virkelig gerne have været med dem, for vi har det ret sjovt når vi tre er sammen :-). Det er et FDF kursus, og meget af tiden går med at være udenfor, man sover udenfor, laver mad udenfor.. Så på en måde er det egentlig meget rart, at kunne sidde indenfor og kigge ud på regnen, mens man spiser vafler og ser Asterix og Obelix.
Det siger vel egentlig også bare at jeg faktisk godt kan lide ham, når jeg savner ham så meget!
Jeg savner selvfølgelig også min lillesøster, men det er noget andet ;-).
Jeg ville bare gerne skrive det her, fordi det er det der fylder lige nu.
Jeg håber at I har en god ferie, og nyder det dejlige efterårs vejr.

Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar