lørdag den 3. august 2013

Goodnight









Jeg har endelig fået en ny seng! Eller, det har min kæreste og jeg. Jeg skal lige vænne mig til, at det ikke kun er mine ting. 
Vi fik også købt nogle nye lagener, det ene der er på sengen, er en flot forårs-grøn farve.  
Men altså, inden vi fik købt den her, har vi sovet på sådan en sommerhus seng, hvor man rigtig kunne mærke fjedrene. Jeg er glad for at vi i det mindste havde en seng, men vi har været helt smadret i kroppen når vi vågnede. Så nu har vi sovet den sidste nat på den nederen seng, og jeg glæder mig til at sove nu.
Den nye her, er fra Ikea. Selvfølgelig. Den passer rigtig godt ind på værelset, og jeg er så glad for den :-D. 
Nu da vi var i Ikea, købte vi også lige nogle andre ting. Nogle falske blomster til vores kluk flasker, og en ny bambus. Jeg havde en før jeg flyttede, men den havde det ikke så godt. Den her bambus er også ret sej, for den krøller jo. 
Nu vil jeg smutte i seng, og sove rigtig godt. 


I have finally gotten a new bed! Well, my boyfriend and I have. I sometimes forget, that it's not just my stuff, but his too. 
We also bought some new sheets, the one on the bed is a really pretty spring-green colour. 
Before we bought this bed, we have slept on a real bad one, where you can feel the springs. I'm glad that we at least had a bed, but it wasn't very nice to sleep in. So we have slept the last night on it, and I'm looking forward to sleep now. 
This new bed is from Ikea. Of course. It fits so nicely in our room, and I'm so happy that we got it. 
While we where in Ikea, we bought some other stuff. Some false flowers, and a bamboo. I had a bamboo before I moved, but it's condition was not good.. This bamboo is cool and curly! 
I'm off to bed now, and I bet it will be a good night. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar