torsdag den 18. juli 2013

Feeling kind of edgy






Shoes: New Balance, Scarf: Bought it in Czech Republic, Tights: From a local grocery store 

Jeg havde det her på i tirsdags, da min mor holdt fødselsdag. Det var meget hyggeligt, og det krævede ikke at jeg tog det vilde festtøj på. Så jeg besluttede mig for at jeg godt kunne have mine nye nylon strømper på, selvom de er gået helt i stykker. Så var det bare en del af looket. Min mormor fortalte så, at da hun var ung kunne de jo slet ikke gå rundt i sådan noget. Der reparerede de på deres strømpebukser hele tiden, og havde altid et ekstra par med for en sikkerheds skyld. Jeg synes det er ret nice at jeg ikke behøver at gøre det, og hvis mine strømpebukser er hullede, er det bare "fashion". 
Jeg havde også mit tørklæde fra Tjekkiet på, som et hårbånd. Det var meget svært at tage billeder af! Det var meget sent om aftenen jeg tog billederne, og jeg lignede lidt en klat, så billedet skulle kun være af tørklædet og ikke mig.. Jeg tror godt at man stadig kan se det :-) 
Au revoir <3 


What i wore this tuesday, at my moms birthday. It was really nice with a lot of good food, and it didn't required some fancy clothes. So I decided that it was okey to wear my destroyed tights. It was part of the look :-). I also were my really cool scarf with sculls on it. I wore it like a headband, and it was really hard to take pictures of! I took them late in the night, and I looked like a blob.. But I think you get the point with the scarf anyway. 
See ya! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar