onsdag den 12. juni 2013

You need to drink water

Man bliver jo nødt til at drikke vand, og vandet i mine vandhaner bliver bare ikke koldt. Det er ret fesent at drikke lunkent vand.. Indtil videre har jeg har haft en kande i køleskabet, men den har ikke noget låg, så der har bare været madpapir henover. Det er rimelig besværligt i længden. Så nu har jeg købt nogle med låg!




Den her købte jeg i Føtex, til kun 20 kr. Jeg tror den var så billig, fordi der kun var grønne tilbage. Men jeg har ikke noget imod at den er grøn :-). 



Den her synes jeg er ret cool. Den har en fryseindsats, så man hælder vand i den og putter indsatsen i fryseren. Så holder vandet sig dejlig koldt i lang tid. Obviously ;-). Den er fra Netto, og kostede 30 kr. Den var der også i nogle andre farver. 



Jeg havde heller ikke nogen drikkedunk, for den jeg havde før var utæt.. Det var den der "Sunde drikkedunk". Jeg savnede at have en, så jeg købte den her som også har fryseindsats. Det er ret smart hvis man skal have den med. Den kostede vist omkring 20-30 kr. 

Vi ses, og husk nu at drikke vand ;-) 


English:
You have to drink water, and the water in my faucets does not get cold. It's not so nice to drink lukewarm water.. So far, I've just put a can in my refrigerator, but it doesn't have a lid, so I just put some food paper over it. But it isn't very practical. So now I've bought some, with a lid! 
The green one, is just a plain can. But the blue one, has a little department where you put water in, and then put it in the freezer. When it's frozen, you put it back in the can, and the water is cold for a long time. Obviously ;-). I also bought a water bottle, because the one I had was leaking. Not so great.. The bottle has the freeze department too. I also really like the colour. 

See You, and remember to drink lots of water.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar