søndag den 23. juni 2013

Date night










Dress: Got it from my mom, Belt: H&M, Bag: H&M, Sweatshirt: I borrowed it from my boyfriend, Shoes: Converse 


I går havde min kæreste og jeg månedsdag, så vi besluttede os for at gå i biografen. Det var rimelig mærkeligt vejr i går, så jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle tage på. Men jeg besluttede mig for at tage strømpebukser på, og så tog jeg også nogle leggings som jeg har klippet korte på. Det er et ret godt tip, hvis man har en kort kjole eller nederdel på, og man ikke har lyst til at vise for meget, så tag nogle gamle leggings og klip dem til shorts. Man kan sikkert også købe dem, men det andet er lidt nemmere, og billigere, synes jeg. Min kæreste havde taget nogle bordeaux bukser på, så vi matchede helt :-).

Vi var inde og se Iron Man 3, og den var virkelig god. Jeg kan godt anbefale den. Iron Man er også en af mine yndlings superhelte. Hvis man da kan kalde ham det .. Den var mere alvorlig end de andre, men stadig sjov. For Tony Stark kan jo ikke tage noget alvorligt. Men han er nice alligevel. Jeg håber at der kommer en til. Men i hvert fald, hvis man har set de andre, skal man også se 3'eren.
Jeg vil give den 4 ud af 6 pandaer.
Har du været inde at se den? Hvad synes du om den? :-)

English:
Yesterday, my boyfriend and I had been together in 14 months. So we decided to go to the movies. It was kind of a weird weather, so I didn't new what I should wear. But I decided to wear stockings, and some leggings I've cut off to shorts. That is a good tip if you have on a short dress or skirt. You can take some old leggings and cut them to shorts. That way, you don't show it all off. You can probably buy some, but it's a bit cheaper just to take some you have already. My boyfriend wore bordeaux pants, so we were all matchy-matchy :-).

We watched Iron Man 3, and it was really good. I can recommend it. Iron Man is also one of my favourite super heroes. If you can call him that .. It was more serious than the others, but still funny. 'Cause Tony Stark can't take anything serious. But he's still nice. I hope there are coming another one, the Iron Man movies are just so good.
I will give it 4 out of 6 pandas.
Have you seen it? Do you like it? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar