lørdag den 11. maj 2013

Avenue Q



Jeg var så meget inde at se Avenue Q i dag! Det var ret godt, bedre end jeg havde forventet. Måske var det så godt fordi jeg ikke havde forventet noget. Jeg kendte ikke så meget til det, det var bare en af mine veninder der gerne ville se det, og så tænkte jeg at jeg tog med. Det går inde på Nørrebro teater.
Jeg blev også lige nødt til at købe en t-shirt. Der står "Det er surt at være mig". Det er også titlen på en af deres sange. Hvis du ikke kender til det, synes jeg lige du skal høre nogle af sangene, som man kan finde på YouTube  De er ret sjove :-). Det var blevet oversat til dansk, og det havde de gjort meget godt.
Jeg mangler stadig en panda, men indtil da må i klare jer uden ^^.
Så jeg vil give Avenue Q: 5 ud af 6 pandaer.

Today I saw Avenue Q! It was pretty good, better than I expected. Perhaps it was good, because I didn't expected anything. I didn't knew very much about it, it was just one of my girlfriends who wanted to see it, and I thought I would go with her. I also had to buy a t-shirt. It says "It sucks to be me". It is also the title of one of their songs. If you don't know them, you should definitely go and hear some of the songs, which you can find on YouTube. They'er really funny :-). I still need a panda, but until then, you must deal without ^^.
So I will give Avenue Q: 5 out of 6 pandas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar