søndag den 5. maj 2013

Apocalips





Jeg blev altså nødt til at købe en af Rimmel's nye Apocalips. Kun på grund af navnet ;-). Min kæreste syntes også at det var ret sejt. Jeg havde lidt svært ved at vælge hvad for en farve det skulle være, men det har jeg altid når jeg skal købe læbeprodukter. Jeg kan aldrig finde ud af hvad for en farve der vil klæde mig. Jeg ender altid med de samme farver. Men nu ville jeg gerne prøve noget anderledes, så jeg købte en lidt vild farve. Efter min mening. Det er meget moderne med pangfarver, og det er jeg egentlig ret vild med.
Den farve jeg købte hedder Stellar. Det er lidt fjollet at man river papiret, hvor navnet står på, af. Der står slet ikke noget om det på selve lipglossen. Eller, det er teknisk set en liplacquer.
Farven er rigtig flot, også til mig :-) Der skal ikke så meget til før det er et flot lag. Desværre smitter den utrolig meget af. Især på mine tænder..
Jeg vil give den : 4 ud af 6 pandaer. Næste gang jeg vil andmelde noget, vil det også blive med pandaer, fordi det er et af mine yndlings dyr.
Har du prøvet en af Rimmel's Apocalips? Hvad synes du om dem?

I had to buy one of Rimmel's Apocalips. Just because of the name ;-). My boyfriend thought it was pretty cool too. It was a bit difficult to pick out the colour i wanted, but it is always difficult when I'm buying lip products. I can never figure out what colour may suit me. I always end up with the same colours. But now i wanted something different, so i bought a kind of wild colour. In my opinion. It is very modern with a pop of colour on the lips, and i really like that. I bought the colour Stellar. It's a little silly that you rip of the paper, where the name is. There is nothing about the name on the packaging.
The colour is really pretty, on my lips too :-). There is a great pay off. Unfortunately it rubs off very easily.
Especially on my teeth..
I will give it : 4 out of 6 pandas. Next time I'm reviewing something, I will give it pandas too, cause it's one of my favourite animals.
Have you tried one of Rimmel's Apocalips? What do you think of them?          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar