fredag den 3. maj 2013

1. Maj




Nogle lidt forsinkede billeder fra 1. Maj. Jeg var inde i Fælledparken sammen med min far, kæreste, storebror og hans kæreste, og min lillesøster som er med på det sidste billede. Det var rigtig hyggeligt, og vejret var dejligt. Min lillesøster, Sofie, synes det var lidt sjovt at være derinde, med alle protesterne mod Frank Jensen. Hun har ikke været med før, så det var nok lidt spændende.
Jeg er ikke specielt glad for den måde Socialdemokraterne har ledet landet, men det var alligevel ret respektløst ikke at lade dem der skulle holde tale, holde deres tale. Jeg synes også det var godt at Johanne Schmidt-Nielsen sagde til "demonstranterne" at de skulle lade dem holde deres tale. Hun er ret awesome.
Var du inde i Fælledparken? Eller holdte du 1. Maj et andet sted? Hvis du gjorde, hvad synes du så om reaktionerne på Socialdemokraternes taler? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar