tirsdag den 2. april 2013

Stuff i bought


 
Det her er de ting jeg købte da jeg var på mini-cruiset. Nogle af tingene er købt på færgen, og andre er købt i Oslo. 





1. Min længe ønskede Hoptimist, som jeg ikke synes er latterlig. 
2. Body Shop body butter i Shea, den dufter herre godt. 




 3. To neglelakker, i nogle lidt efterårs-agtige farver..
 4. Max Factor neglelak i farven "Angel Nails". Ret fint navn. Jeg har den på nu, og den har holdt helt vildt godt.
 5. OPI, i farven "Honk if you love OPI". Jeg glæder mig til at prøve den.          

 6. "Maybelline Dream Matte Mousse" foundation.   


 8. Sort bh fra    Bik Bok. Den turkise var til vask.. Men det er en rigtig god farve til sommer. 
7. Yves Saint Laurent læbestift. 
Den er rigtig flot og holder meget godt, men hold da op den var dyr. 




9. Kop fra en souvenir butik. Selvfølgelig skulle vi derind, og købe klassiske ting fra Norge. 




English:
This is the stuff i bought when I was on the mini-cruise. 
1. Hoptimist! It's so cute.
2. Body shop Body butter in Shea.
3. Two nail polishes.
4. Max Factor in "Angel Nails".
5. OPI in "Honk if you love OPI".
6. "Maybelline Dream Matte Mousse" foundation. 
7. Yves Saint Laurent lipstick. So pretty, but so expensive.
8. Black bra from Bik Bok. The turquoise was in the wash, but it has a really good summer-color. 
9. Mug from a souvenir shop, of course.   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar