mandag den 29. april 2013

Spring!







Mit outfit fra i lørdags, hvor min kæreste og jeg var ude at gå i det gode vejr. Jeg kunne endda have bare arme. I går havde jeg også bare tæer i mine ballerinaer, det må betyde at foråret endelig er kommet!
Fuglene synger om morgenen, og det er lyst til langt op ad aftenen. Alting er bare meget bedre når det bliver forår :-)
Kappen er fra H&M. Jeg købte den da jeg var i London, i 2010. Jeg har ikke brugt den så meget, men jeg kan ret godt lide den. Farverne gør den meget klassisk, og den har nogle cool "læder" detaljer.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad min yndlings årstid er, lige nu er det selvfølgelig forår. Men jeg kan også ret godt lide efterår, og min fødselsdag og jul er om vinteren, så det er lidt svært at sige.
Hvilken er din yndlings årstid?


My outfit this Saturday, where my boyfriend and I went for a walk in the nice weather. I could even have bare arms. Yesterday I had bare feet in my ballerinas too, that must mean that the spring is finally here!
The birds are singing in the morning and it is light until late in the evening. Everything is just so much better when it becomes spring.
The cloak is from H&M. I bought it when i was in London in 2010. I haven't used it that much, but I like nonetheless. The colours make it very classy, and it have some cool "leather" details.

I cant figure out what my favourite season is, right now it's spring of course. But I also like autumn, and my birthday and Christmas is in winter, so it is a little hard to say.
Which is your favourite season? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar