onsdag den 24. april 2013

Ootd




Lige nogle hurtige billeder af hvordan jeg ser ud i dag :)
Neglelakken er Essie Peach Daiquiri. Den har en flot farve, men den holder altså ikke særlig godt, og det er ret ærgerligt når man tænker på hvad den har kostet.
T-shirten har jeg lånt af min mor, og er fra Monki. Min lillesøster har lånt noget af mit tøj i dag, det er næsten som om man har tre klædeskabe, når vi bruger samme størrelse.
Glade forårs hilsner fra mig!

English:
Just some quick pictures of what I look like today :)
The nail polish is Essie Peach Daiquiri. It has a nice color but it don't last very well, and that's a shame when you think about what it costs.
I've borrowed the t-shirt from my mom, and it's from Monki. My little sister has also borrowed some of my clothes today. It's almost like having three wardrobes, now that we use the same size.
Happy spring greetings from me!     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar