fredag den 26. april 2013

Girls


For nylig er jeg blevet helt besat af tv-serien "Girls". Først var det "Pretty little liars", men der er ikke flere sæsoner på Netflix . Så nu har jeg kastet mig over Girls. Den er rigtig sjov, i forhold til andre tøse-serier. Den er måske ikke helt realistisk, men de er ikke bange for at vise noget! Jeg kan også godt lide hovedpersonen Hannah, som ligner en helt almindelig pige, og er sjov på den der pinlige og ligeglade måde.
Jeg føler altid at jeg er den sidste der ser en serie, men hvis du heller ikke har set den, så se den lige ;-)

Recently I've been obsessed with the TV-show "Girls". First it was "Pretty little liars", but there aren't any more seasons on Netflix . So now I'm watching Girls. It's really funny compared to all the other girly shows. It may not be entirely realistic, but they are not scared of showing anything! I like the main character Hannah, too. She looks like a normal girl, and she's funny on the awkwardly and "I don't give a fuck"-way.
I feel like I'm always the last person to see a show, but if you haven't seen it either, go and watch it ;-)    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar